Retourneren

Retourvoorwaarden

Om retourzendingen zo goed en efficiënt mogelijk af te handelen, hanteert Firma Kik de onderstaande procedure. Wanner deze procedure wordt gevolgd bespoedigt dit het proces omtrent de retourzending. Lees deze voorwaarden daarom nauwkeurig door.

Reden aanvraag retouzending

Wat is de reden dat u het artikel wilt retoureneren? We maken onderscheid tussen:

  1. Verkeerde producten geleverd door Firma Kik
  2. Foutief product besteld door de klant
  3. Garantie product
  4. Transportschade.

Welke producten komen niet in aanmerking voor retournering:

  1. Speciaal voor de klant bestelde producten
  2. Producten die al gemonteerd zijn geweest
  3. Producten die later dan 2 weken na levering bij ons zijn aangemeld voor retournering
  4. Producten die zijn beschadigd, geopend, beplakt met stickers, zonder verpakking of met vervuilde verpakking

Welke producten komen niet in aanmerking voor garantie:

  1. Producten waarvan de garantietermijn verlopen is
  2. Producten met schade veroorzaakt door een ongeluk, misbruik, oneigenlijk gebruik, foutieve montage en/of vloeistof schade
  3. Producten die niet gekocht zijn bij Firma Kik
  4. Gevolgschade aan andere componenten

Hoe werkt de retour aanvraag?

U kunt onderstaand retourformulier downloaden en uitprinten. Stuur het mee in de retourzending.